20 nov 2008

De archivo II: Falemos como galegos!


Escrito en julio de 2007 (hoxe, como son máis madura, poño puntos suspensivos vermellos en cada palabra malsonante que escribira daquela. Para non ferir máis sensibilidades...):

"Está la radio de los obispos (o avispas, q les viene al pelo) sonando, alimentando mi mal humor y mi agresividad por momentos. Se quejan de que la asignatura de Ciudadanía es poco democrática (igual es más democrática la de religión católica). Cambio de idioma (porque poido) O impresentable dos informativos (adivinade quén pode ser!) está decindo que os estudiantes que falamos galego salimos do instituto falando galego ben, pero español "como indios". "COMO INDIOS"...

Eu falo perfectamente o galego e perfectamente o español, e estou máis que orgullosa de que, desde que teño o tamaño da foto, sei falar os dous idiomas e non solo un. Cada un pode elexir afortunadamente, pero eu estou feliz da vida ó poder responderlle ás personas que me falan no idioma no que me falan.
Tamén hai xente que se nega a falar galego asi morran, aló eles, son libres, pero a nós que non nos toquen o (...) q eu de momento non lle toquei con eso o (...) a ninguén. Si os alumnos salen falando castelán como indios pode ser q non lles interese un (...) falar castelán, cando lles apetezca, xa o falarán.
E a min con estas subnormalidades cada vez me apetece menos.
(...) para a (...) cadena COPE (e ahora en español, pa q vexades:P) (e pa q entendan todos, españoles incluidos): En fin, que estas jornadas de reflexión que estoy teniendo últimamente me están haciendo sentirme cada vez más orgullosa de mi odio visceral a ciertos colectivos.
Avispas, coartad nuestra libertad, adoctrinadnos a todos y al que no aprenda español, al paredón y fuego. Como no van a protestar por una asignatura para el civismo si ellos son los primeros q no lo tienen: insultando al presidente del gobierno en una radio nacional y hasta en la casa de su (...) madre y quejándose luego de las portadas de las revistas que caricaturizan a los principitos. Hay q tocarse el (...).
Dios, q dia más ácido tengo... A ver si me van a secuestrar como a El Jueves..."
Hai cousas que nunca vou censurar ;)

1 comentario:

Miguel García dijo...

nin censura nin rencor, que non serve de nada